+380677001132
ОЦІНЮВАННЯ КОМАНДИ
"П'ЯТЬ ПОРУШЕНЬ КОМАНДНОЇ РОБОТИ"
Основна мета цього оцінювання — надати розуміння унікальних, сильних сторін вашої команди а також сфер, які потребують покращення. Для більш точної та цілісної оцінки ми рекомендуємо всій вашій команді пройти це оцінювання. Найважливіший аспект оцінювання полягає в розшифруванні та обговоренні конкретних питань, які воно може спровокувати. Тест розроблено на основі матеріалів The Five Dysfunctions of a Team by Patrick Lencioni.
Наші корпоративні тренінги "Управління конфліктами, ефективна комунікація, стресостійкість та переговори" допоможуть вам знизити рівень напруженості в колективі, покращити комунікацію, довіру та результативність команди.
Інтерпретація результатів:

Стратегії подолання порушень командної роботи:
Необхідні знання, вміння та навички можна отримати та прокачати на наших корпоративних тренінгах та майстер-класах.
#1: Відсутність довіри
Страх бути відкритими перед членами команди заважає створенню довіри в команді.
Визначте та обговоріть індивідуальні сильні та слабкі сторони кожного члена команди.
Приділяйте достатній час особистим зустрічам та спільним робочим сесіям.
#2: Страх перед конфліктом
Бажання зберегти штучну та удавану гармонію, приховуючи конфліктні ситуації, придушує виникнення продуктивних, конструктивних конфліктів.
Визнайте та усвідомте, що конструктивний конфлікт є необхідним елементом для розвитку продуктивності команди.
Визначайте природні стилі конфліктної поведінки окремих (тест Томаса-Кілмана) членів команди та встановіть загальні правила для конструктивного обговорення конфліктів.
Заохочуйте визнання конфліктів, управління та усвідомлену роботу з ними.
#3: Відсутність залученості
Нестача чіткості або визначеності заважає членам команди приймати рішення, яких вони будуть дотримуватись.
Переглядайте та формалізуйте обговорені зобов’язання в кінці кожної зустрічі, щоб переконатися, що всі члени команди знаходяться на одній хвилі.
Приймайте думки «не погоджуюсь, але підтримую» — важливо, щоб всі члени команди були залучені, навіть якщо на початку мали інші погляди.
#4: Уникнення відповідальності
Прагнення уникнути міжособистісного дискомфорту, напруженої комунікації заважає членам команди вказувати один одному на деструктивну поведінку та непродуктивні рішення.
Чітко та асертивно комунікуйте цілі, норми та стандарти поведінки в команді.
Регулярно обговорюйте відповідність продуктивності встановленим цілям і стандартам.
#5: Неуважність до результатів
Погоня за особистими цілями та статусом руйнує фокус на колективному успіху.
Зосередьте увагу команди на конкретних групових цілях.
