top of page

ОЦІНЮВАННЯ КОМАНДИ
"П'ЯТЬ ПОРУШЕНЬ КОМАНДНОЇ РОБОТИ"

Основна мета цього оцінювання — надати розуміння унікальних, сильних сторін вашої команди а також сфер, які потребують покращення. Для більш точної та цілісної оцінки ми рекомендуємо всій вашій команді пройти це оцінювання. Найважливіший аспект оцінювання полягає в розшифруванні та обговоренні конкретних питань, які воно може спровокувати. Тест розроблено на основі матеріалів The Five Dysfunctions of a Team by Patrick Lencioni.
 

Наші корпоративні тренінги "Управління конфліктами, ефективна комунікація, стресостійкість та переговори" допоможуть вам знизити рівень напруженості в колективі, покращити комунікацію, довіру та результативність команди.

Інтерпретація результатів:

image.png

Стратегії подолання порушень командної роботи:

Необхідні знання, вміння та навички можна отримати та прокачати на наших корпоративних тренінгах та майстер-класах.

#1: Відсутність довіри
Страх бути відкритими перед членами команди заважає створенню довіри в команді.

Визначте та обговоріть індивідуальні сильні та слабкі сторони кожного члена команди.

Приділяйте достатній час особистим зустрічам та спільним робочим сесіям.

#2: Страх перед конфліктом
Бажання зберегти штучну та удавану гармонію, приховуючи конфліктні ситуації, придушує виникнення продуктивних, конструктивних конфліктів.

Визнайте та усвідомте, що конструктивний конфлікт є необхідним елементом для розвитку продуктивності команди.

Визначайте природні стилі конфліктної поведінки окремих (тест Томаса-Кілмана) членів команди та встановіть загальні правила для конструктивного обговорення конфліктів.

Заохочуйте визнання конфліктів, управління та усвідомлену роботу з ними.

#3: Відсутність залученості
Нестача чіткості або визначеності заважає членам команди приймати рішення, яких вони будуть дотримуватись.

Переглядайте та формалізуйте обговорені зобов’язання в кінці кожної зустрічі, щоб переконатися, що всі члени команди знаходяться на одній хвилі.

Приймайте думки «не погоджуюсь, але підтримую» — важливо, щоб всі члени команди були залучені, навіть якщо на початку мали інші погляди.

#4: Уникнення відповідальності
Прагнення уникнути міжособистісного дискомфорту, напруженої комунікації заважає членам команди вказувати один одному на деструктивну поведінку та непродуктивні рішення.

Чітко та асертивно комунікуйте цілі, норми та стандарти поведінки в команді.

Регулярно обговорюйте відповідність продуктивності встановленим цілям і стандартам.

#5: Неуважність до результатів
Погоня за особистими цілями та статусом руйнує фокус на колективному успіху.

Зосередьте увагу команди на конкретних групових цілях.

image.png
bottom of page