top of page

Магія конфлікту. Колаборація.

Оновлено: 5 лип. 2023 р.

Деколи юристи, психологи, HR-менеджери при роботі зі своїми клієнтами стикаються з конфліктами, які не вирішуються звичними шляхами та інструментами.

До прикладу – клієнт висловлює адвокату та наполягає на позиціях, які не мають перспективи в судовому процесі, або ж з наявною доказовою базою, чи вірніше її відсутністю, до відкритого розгляду і близько підходити не можна. Чи бізнес або майно не оформлені взагалі. Бувають випадки, коли психологічні інтереси, наприклад жага помсти, чи якісь сентиментальні речі не дають рухатись далі з документами.

Або ж психолог при роботі із багатим внутрішнім світом клієнта віднаходить в нього невирішені конфлікти, до яких долучені треті сторони, і без розрішення таких конфліктних ситуацій подальший рух неможливий.

Чи HR-менеджер стикається із, нібито, трудовим спором, а насправді під верхнім шаром лежить клубок ситуацій, які до сфери управління персоналом мають лише опосередковане відношення та виходять за межі корпоративних відносин, або ж протистояння доходить до меж, коли внутрішніми силами вже не вирішується.

Отут і стане в нагоді процес медіації, в якому такі клієнти (співробітники) матимуть змогу розібратись та вирішити свої конфлікти, спори чи суперечки, щоб рухатись далі в юридичній, чи психологічній площині.



4 перегляди0 коментарів

Commentaires

Noté 0 étoile sur 5.
Pas encore de note

Ajouter une note
bottom of page