В основі корпоративних конфліктів найчастіше лежить відсутність у власників бізнесу єдиного розуміння стратегії розвитку компанії і тактики досягнення визначених цілей.
В таких війнах бізнес недоотримує доходи, несе критичні збитки та ризики, втрачає ресурси, а часто взагалі зникає з ринку. Хоча, історія знає випадки коли конфлікт призводить до зміни стратегій спричиняючи ріст та успіх. Через корпоративні війни пройшли або виникли завдяки ним Ford Motor Company, Audi Automobilwerke GmbH, Volkswagen Group, Puma, Adidas та багато інших успішних проектів. В процесі медіації власники бізнесу, перебуваючи в умовах корпоративного спору, можуть розібратись та визначити спільні інтереси для подальшого розвитку або, як варіант, пропрацювати та прийняти для себе стратегію розділу. Отака магія. Консультую конфлікти, працюю зі сторонами разом і окремо, проводжу медіації, в тому числі і online. Сторінка fb https://www.facebook.com/Arsen-Soroka-mediator-103016852082237
Comments